Mörka höst..

Jag har alltid hatat hösten och vintern (förutom när jag var liten). Det är mörkt, kallt och man måste ta på sig en himla massa kläder såfort man ska utanför dörren.

Men för några veckor sen hittade jag en tjej som skrivit en lista på vad som är mysigt med hösten och vintern, och bla så stod "mode" med. Vilket jag har börjat gilla mer och mer..
Halsdukar, tjockare tights, snygga stövlar.. Ja ni vet!

Så nu tänkte jag göra en egen posivit "gilla hösten lista".



Modet är ju faktiskt det bästa. Mysigt men ändå snyggt.
Tiden går och julen närmar sig. Hur mysig är inte julhelgen?
Snölyktor är ju så himla fint och stämningsfullt!
Barn som leker i snön är också mysigt.
Mys framför brasan är bland det bästa jag vet, gud vad skönt!
Tända ljus kan man iofs ha på sommaren också, men det är mysigast på vintern :)


Kommentarer
Postat av: J U L I A

Sv: Ja det är det! :o

2010-09-26 @ 16:39:44
URL: http://maxphotos.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Härlig lista! Jag älskar faktiskt hösten. Mysigt med koftor, halsdukar och stövlar!

2010-09-26 @ 21:02:41
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0