Väldigt sårad..

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag är inte mig själv just nu, men jag tänker inte använda det som någon slags ursäkt för det jag gör. Men jag orkar inte lika mycket som förut och jag har nästan inget tålamod alls kvar.
Igår var jag på begravning som var väldigt ledsamt, och jag mådde så illa och dåligt efter så jag & mamma åkte hem, så gick jag o la mig en stund.
Sen på kvällen följde jag med Robin till en av hans jobbar kompisar som hade inflyttnings fest. Det var jätte roligt med många trevliga personer :)

Fick tyvärr ett samtal under kvällen att det är dåligt med mormor igen..Riktigt dåligt..
Så nu blir det ganska tufft igen och jag ska åka upp till sjukhuset runt klockan fyra för att hälsa på.
Tyvärr kan hon inte prata just nu, men jag vet att hon vill att jag ska komma dit så det är klart jag gör det..

Jag som hade planerat att hälsa på henne idag, men inte på sjukhuset...igen :(


Kommentarer
Postat av: elin

tråkigt:/ fin blogg!

2010-10-16 @ 23:08:21
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0