Såå himla taggad på Ullared!

Ända sen mamma nämnde för någon månad sen att vi ska ta en tur till Ullared så har jag blivit som besatt! Precis som förra året... ;$ Jag har till och med satt på Ullared serien nu, även fast den är tragisk och pinsam! De mobbar ju mer eller mindre människorna i serien.

Det värsta är att vi ska inte åka förrän sent i November, det är alltså över en månad kvar! :( Och jag läser redan Ullared bloggen som om jag ska dit imorgon, haha!
Det roliga är att nu förtiden finns det faktiskt snygga kläder där, tro't eller ej ;p






Kommentarer
Postat av: Nattah;

Klänningen till höger var ju skitsnygg ;D

2010-11-01 @ 11:42:11
URL: http://buwsigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0