Så sjukt shopping sugen!

Japp, har inte shoppat på ett litet tag nu och jag är riktigt sugen på att dra iväg ner till stan eller så. Men det går ju inte, för dels är jag sjuk och dels så ska jag spara pengarna till gekås. Good luck, men men :)

Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker iväg. Så här såg förra årets shoppinglapp ut:
  • Smink
  • Linnen
  • Trosor
  • Parfym
  • Julklappar
  • Lös naglar/fransar
  • Smycken
  • Hud krämer

Jag kom hem med allt det + mycket till. Nästan alla julklappar köptes där, kanon!

I år ser listan lite mer mogen ut har jag insett, haha...
Men den får ni inte se förrän närmare resan :)




Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

söt du e :D

2010-10-23 @ 16:05:49
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 17:34:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0