Begravning

Var ledig från skolan idag för att jag skulle på begravning, och fyfan vad hemskt det var.. Det var jätte fint, men riktigt ledsamt. Trodde jag skulle tuppa av för att jag var så ledsen.. Att se familjen bryta ihop, släkt och alla nära vänner...
Jag visar absolut inga bilder från begravningen trots att jag tog några efter jordfästningen. Nu mår jag bara illa samtidigt som jag lovat Robin att följa med på en inflyttnings fest.

Så nu ska jag bara vila upp mig och tänka på alla glada minnen tillsammans med Ina & Paula.... <3
Sov gott nu Paula, jag hoppas vi ses någon dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna B

Beklagar!! :(

2010-10-16 @ 10:37:11
URL: http://sannabromander.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0