Welcome back

Jag sa att jag skulle ta ett uppehåll på några dagar från bloggen. Det blev nog bara en.
Jag har verkligen behov av att skriva av mig hela, hela, hela tiden. Så jag klarar nog inte att inte skriva.
Däremot kommer ni nog upptäcka en hel del både korta och långa uppsatser om hur jag hatar vissa saker, eller hur ledsen jag är. Kanske hur dum jag känner mig eller så. Men nu är jag i alla fall tillbaka.


.............................................................................................................................................



När jag har varit borta har det hänt en del.

* I lördags var mamma & jag och shoppade lite.
Ni får se bilder på allt om pappa har tagit med kameran.

* I helgen hände en heeeel del grejer.
Kändes som att man vore tillbaka ett år i ålder.

* Jag har börjar med kosttillskott.
Rosenrot! Sägs vara bra för koncentration etc.

* Jag har bestämt mig för att satsa på att göra två prov om dagen resten av tiden som är kvar i skolan.
Annars klarar jag det aldrig, och jag pallar inte IV.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Snart sommar.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0