Varför ska man alltid behöva förklara sig?

Jag sitter här, helt ny duschad och fin. Saknas bara att smörja in sig och sminka sig nu.
Sen bär det av till skolan. Usch, jag vill inte. Jag orkar inte sitta där och förklara mig varför jag inte har läst på i helgen som jag lovade, varför jag inte ens har tänkt på att jag skulle gjort ett prov denna morgon. Men helt ärligt så ställer jag inte skolan i första hand, inte nu. Jag försöker men det finns faktiskt saker som är viktigare...

Nu ska jag fixa klart mig, see u! :)


Den här veckan börjar min diet, så ingen mat på en vecka -igen! ;)



Kommentarer
Postat av: M i z c a - RÖSTA PÅ DIN FAVORITBILD!

Jobbigt att tänka på skolan när man väl är i den åldern, men glöm inte att det är viktigt!

I framtiden!

2010-05-24 @ 20:16:11
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: jaa verkligen, allt bra med dig?:)

2010-05-24 @ 20:52:07
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0