Underbar dag!

Blev lite ändrat på "To do listan" idag. Haha jag stack till stan med mammi, och tro fan att vi fick med oss allt utom det vi egentligen skulle köpt. Men jag är sjukt nöjd ;)

* En tröja till stallet
* Ett par mjukisar som jag ska göra till..snyggast i stan ;d
* Hårborttagningsmedel
* Tre nya piercingar
* Gång & joggingskor, Nike plus ;)

Skorna har jag gått i hela kvällen till och från och de är så jääävla sköna :D Bilder på allt kommer imorgon :)


Men efter stan så åkte jag hem med mamma. Käkade pizza (man måste belöna sig själv) och tog det lugnt. Gjorde mig fräsh och sånt, sen kom älskling o hämtade mig. Så åkte vi o lämnade moppen & gick upp till stacken. Där var sassa, simone, fesse & några andra. Spelade mest kort och sjöng sing-star.

Imorgon invigs skorna på riktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0