Nu är jag tillbaka!

Haha förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har faktiskt varit i stockholm och igår blev det ju utgång. Mer om båda de sakerna kommer senare, med bilder också ;)

Vill bara säga att min Nutrilett diet går skit bra ;)

Jag har kört måndag-onsdag med några fusk som en tårtbit och en kaka, för att inte vara oförskämd.
Sen i torsdags när vi var i stockholm så blev det tacobar, för jag vägrade gå runt o shaka på stan.
Och igår (fredag) vägde jag mig, och tro fan att jag har faktiskt har gått ner! Hela tre kilo ;)
Heja mig!

MEN!

Det roliga var att nu förstår jag faktiskt folk som säger att vissa bloggare är dåliga förebilder, det måste jag också vara när jag skriver om den här dieten med tanke på att halva karlskogas alla tjejer också har börjat med den nu. Den är egentligen bara till för väldigt överviktiga, men eftersom att min mamma har jobbat på viktväktarna så har hon full kontroll på mig, så jag har inga som helst problem, men ni andra tjejer...i era skor skulle jag inte vilja vara. Fast det beror ju på hur pass hårt man kör. Jag har ju bytt ut alla mål, och det är tufft.

Kommentarer
Postat av: mersiha

ahh kan kolla hur mkt kostar dem dåå :D

2010-05-01 @ 17:04:33
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: mersiha

aha okey kan man maila diig hur man vill den ska se ut eller :D

2010-05-01 @ 19:32:19
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Ceciliaa

Sv: Jaoo!:D



Varsåoo! ;D

HÄrligt :P, MEn jah försöker göra eget ;) Några tips skulle jah kunna få? VEt du mycker om bloggdesign såå e jah oerhört tacksam för tips!;)

2010-05-01 @ 21:03:02
URL: http://yoursss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tkr din pojkvän om att du bantar?

2010-05-02 @ 18:30:13
Postat av: nella

SV anonym:

Han vill bara att jag ska må bra. Mår jag inte bra som jag är så hjälper han mig till tusen :)

2010-05-02 @ 19:13:38
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0