Jätte varmt igår

Godmorgon bloggis!
Igår gick jag till Gurra för att ta en promenad med mina nya skor. Skit sköna på alla underlag. Älskar de!! :D
Vi tog en promenad på kanske någon timme. Det var jätte härligt att för en gång skull komma ut i skogen & gå.

Sen mötte vi Martina och gick hem till Gurra igen. Vi satt o pratade lite, sen gick vi hem. Fixade mig o så, sen åkte jag hem o käkade grillat. Mums! Riktigt tecken på att sommaren är här :)

Och på kvällen (natten) blev det fest. Drickan kom ju inte förrän 11 så lite segt var det ju. Men när alla hade alkohol i kroppen gick det allt bra ;) Somnade runt fyra och vaknade halv två, dugligt.
Är skit hungrig så jag funderar på att åka hem och äta frukost..



Kommentarer
Postat av: Amalia

ser sjukt gott ut =D

2010-05-20 @ 22:41:19
URL: http://tjollermajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0