Fredags & 50års fest för mamma!

Som jag skrev härom dan så hade vi ju femtio års fest för mamma i fredags, det var jätte mysigt.
Det började kanske inte så jävla bra, men det är inget ni har med att göra. Så jag skriver om det som faktiskt gick tok bra istället :)

På lunchen drog ina & jag hem, för att jag hade fått höra från olika håll att mammas bil var inlindad i toapapper. Även båten var det och det satt en skylt på nora vägen "TUTA, NINA 50ÅR" hahahah. Vilka stjärnor som hade gjort det alltså :p Vi vet fortfarande inte vilka :$

Ina drog hem en stund och jag gick in till mamma o grattade henne lite. Då talade hon om att City radion hade ringt henne också, synd att jag missade :(
Efter någon timme kom Ina & hennes mamma med en blomma och vi tog en fika & små pratade lite.

När ina och jag kom på att vi faktiskt skulle tillbaka till skolan så fick vi dra skit snabbt ner och hämta våra grejer innan de skulle låsa. Och efter det stack vi till lägenheten och hämtade min hårfärg och sånt. Så drog vi hem och hämtade inas mamma igen och sen hem till de.
Då färgade ina håret på mig, och vi spelade kort, åt & fikade. Jätte mysigt! :)

Sen fick jag bråttom hem för att alla skulle komma vid sex, och vi skulle hinna gratta mamma innan. Då blev det som det blev, och senare började folket ramla in.

Mamma hade beställt kallskuret, och det var skit gott! Och ostbricka efter det, muuuums!
Robin & doris kom runt nio och åt lite och grattade mamma också :) Stackars doris hade tre kåta hanar efter sig, haha. Men det gick rätt bra ändå :)

Sen gick vi ner till Robin runt elva - halv tolv igen, mätta & glada. Skit trevlig kväll! :D


Vet inte när jag får bilderna, men de kommer nog snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0