Djupa tankar (?)

Det här går inte. Hela min värld är påväg åt fel håll. Det finns människor som kallar mig deras vän, men ärligt talat kan man verkligen kalla någon man inte känner för sin vän? Varför ens påstå det. Jag känner inte ens mig själv, så hur ska ni kunna lära känna mig?

Jag visar upp olika sidor hos mig själv varje dag. Ibland kan jag vara glad, ledsen, förbannad eller ibland inte ens bry mig. Idag har jag en sån dag -inte ens bry mig dagen- kan vi kalla den. Det är då jag känner för att leta efter en bra krok i taket där man kan hänga sig, det är då jag känner för att mörda alla de som någonsin gjort mig något ont, eller som bara är ivägen. Min -inte ens bry mig dag- idag, har bestått av så många olika känslor att jag inte kan hantera det. Och såklart, för er som känner mig, så går det ut över mina nära. Fast än jag faktiskt försöker hålla käften istället för att ställa till en scen.

Dvs. jag visar en sak, men menar någonting helt annat. Just idag, min dag.


Min magkänsla är kass. Jag mår rent ut sagt skit idag. Bara för att jag inte kan säga vad jag tycker, utan känner att jag behöver hålla käften någon gång. Varför låtsas vara någon man inte är? Visst -det är bara för en jävla dag, men ändå mår jag faktiskt inte bra. Helt sjukt, jag tror att jag är ett levande bevis på att man faktiskt kan ändras totalt på en dag. Eller så är det bara humörsvängningar...

Nu ska jag avsluta min -inte ens bry mig dag- med en tupplur! Vi hörs imorgon bloggis, om jag inte hittar den där förbannade kroken i taket, i sömnen. Natti!



Vissa tror att jag har flippat totalt.
Andra tror att allt är ironi.
Helt ärligt så bryr jag mig inte ett skit om hur ni tolkar det.
Jag har precis lärt känna mig själv igen.


Kommentarer
Postat av: erika

Go girl! Det är perfa att du har hittat ditt riktiga jag igen! ^^

Jag kommer alltid gilla dig, oavsett vad vettu! <33333

2010-05-05 @ 19:32:27
URL: http://ezey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0