Bowling kungarna!

Fredags:
I fredags kväll skjutsade pappa mig & robin till bowlingen där vi mötte louise & coffe :) Vi böt om och gick ner till banorna. Kul att personalen kunde tala om när vi fick skorna vilken bana vi skulle ha också. Vi valde ju bara en som såg bra ut men den fick vi inte ha. Moget ;e

Men i alla fall. Första serien vann såklart jag =) Vem annars.. Haha nejdå :)
Andra hann jag inte se innan de stängde av :( Så vi hann inte spela klart den.

Efter bowlingen gick vi hem till louise en stund. Bytte om till lite mer sköna kläder, haha. Tog kort och sånt som hon la ut på sin blogg. Sen skulle hon & coffe åka så jag och robin gick in till stan, till hans bror niklas :) Satt där en stund & kollade lite tv. Sen skjutsade han oss till donkan och sen hem :) Mysigt!

Nu kommer det massvis av bilder...
















Louise hade sjukt snygg stil också. Extra poäng på det. Det var armar & ben överallt, haha hon såg riktigt ut som bambi på hal is ;ee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0