JAG blev veckans bloggare ;d

Godkväll mina kära vänner!
Sitter här hos robin och kollar runt lite, fick en kommentar av söta Ellen att jag är en av finalisterna i hennes "Veckans blogg tävling", kul va? :D

RÖSTA RÖSTA RÖSTA :D

Hon är en as skön tjej, som är hur trevlig som helst. Utan att man överhuvudtaget känner henne så är hon som mina närmaste vänner är mot mig, det kallar jag för en kanon tjej! Synd att det inte finns så många såna..
www.eswalander.se är hennes blogg i alla fall, följ den, den är super :)

Kommentarer
Postat av: ellen

Ååh va gullig du är! :D du är också as skön & jätte go ! se till att vinna nu ;) tihi, pöss<3

2010-03-19 @ 23:17:42
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0