Akut nattinlägg

Det var nog länge sen jag var såhär sur. Och därför, pga tiden på dygnet måste jag skriva av mig innan jag går och lägger mig. Jag är så jävla förbannad på snorungar som hela tiden ska ta plats hos oss andra. Vafan lär er eran plats innan vi tillrättavisar er, och folk vet ju på vilket sätt då.

Hitta till din plats i samhället innan du stör andra för mycket.

Jag vet att du & dina små vänner sitter och läser min blogg dagligen, och tar åt er sååå jävla mycket, med tanke på att ni älskar att försöka få mig att tro att ni överhuvudtaget vågar anmäla mig. Jo tjena.

Bara väx upp någon gång och hitta till det stället ni passar in, för det är verkligen inte här. Ni har visningsbilder på msn där ni står med en cigg som inte ens är tänd, ja men gud så tufft. Jag tror att jag backar lite för att visa hur mycket respekt jag har för er efter att sett de bilderna.
Knappast....


Om jag får er mammas & pappas mejl så kan jag mejla bilderna på er till de, vad ska ni säga då?
"Vi tog korten för att vi tyckte att det såg coolt ut och för att få respekt hos de äldre"?


Patetiska jävla idioter.

Jag tänker i alla fall inte skita i saker för att ni är där, det är ni som ska backa för mig och inte tvärtom. Jag blir galen på er...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska allt se att vi vågar anmäla dig :)



Ha en god afton.

2010-03-29 @ 23:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0