Vilka fittor?

Nu är jag hemma!
Drog ner till stranden en stund där älsklings Judit & Sofia var, även Simone & Yasmine. Efter en stund drog Judit, Sofia & jag till Judits tillfälliga lägenhet. Sassa & jag städade medans Juddan gick ut med vovvsen som förövrigt är helt besatt av att äta på saker.

Sen drog vi till donkan, blev en cheese burgare & en maräng svich. (Ni får ursäkta min stavning...) De andra käkade mat. Sen fick vi höra av personalen helt random "Vilka jävla fittor som sitter och äter!" ?!!??!?!%¤&%#"
Vad är det för jävla uttryck? Gjorde vi ens något, mer än att åt deras halvtorra burgare och pratade om livet? Tittade vi ens på henne? Sa vi något om henne? NEJ!
Vilka jävla horor som jobbar där alltså....
Okej om du har ett skit jobb som du vill bli av med, men låt det inte gå ut över oss :)


Sen stack vi till stacken en stund, spelade kort och sånt. Mina tjejer det! Älskar er båda enormt mycket, och imorgon sticker Sofia på hajk, sug! :(



Kommentarer
Postat av: sassa

men nu är jag hemma igen gumman :D <33

2010-06-03 @ 14:26:29
URL: http://soofiiastenquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0