SEGELRESAN I VACKRA BILDER! [del 1]

Här kommer alla underbara bilder från segelresen som kyrkan anordnade :)
C O P Y R I G H T © By Nella


David som precis har kommit på båten :)



Yasmine, Jenny & Åmål som väntar på att vi ska börja segla :)


Inte ens all packning...


Åmål steker ;)


Åmål igen..vilken linslus :D




Jenny blir livrädd när båten lutar ;d


Ett fint kort bara :)


Johan, vår seglare :D



Den sidan av ön som bastun fanns på :)


Fortfarande vid bastun :)


David som blev sjuk samma kväll som vi kom dit ;(



Solnedgången var hur fin som helst!


Solnedgången...


Solnedgång.. :)


Kom ihåg att bilderna inte är redigerade, alltså..det var verkligen såhär fint! :)


Jenny :)


Jag ;d


Solnedgången :)


Fintfintfint! :D


Maten vi åt första kvällen, hur gott som helst! Vitlöks marinerad fläskfilé och grillsallad :) MUMS


Josef & Johan inne i båten på kvällen. Vi pratade, skrattade & spelade kort :)


Mysigt var det i alla fall :)


Det var första dagen & kvällen. Jätte mysigt och vi åt så himla god mat! Synd bara att David blev sjuk och sov bort det mesta av kvällen, men han blev bättre och det var det som var huvudsaken. Vi hade jätte mysigt, och efter den sista bilden gick vi och la oss. Yasmine och jag sov där all packning var, men jag kunde knappt sova någonting den natten så dagen därpå bytte jag sov plats.

Mer bilder kommer i del två, om någon timme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0