Robin är trött på smink

Japp -här om dagen undrade han om jag hade öppnat en sminkaffär i badrummet. Inte konstigt det, såfort jag är igång så är det smink överallt. Stackarn..jag borde nog bo med en bög som känner till allt det där med smink. Det är schampoon, balsam, hårinpackningar, mascaror, foundations, ögonskuggor, penslar, rouge, läppglans..allt!!!

Haha, så när vi var på stan häromdagen köpte han en liten back/låda. Jag undrade i bilen vad sjutton han skulle ha den till, så när vi kom in så ställde han den i badrummet och sa att jag skulle fylla den med mitt smink -så mycket som skulle få plats såklart. Haha, jätte gulligt utav honom tycker jag! Söt pojkvän jag har =)

Nu har jag gjort det, här får ni se resultatet. Jätte smidigt att bara ta fram den när man behöver sen :)




Kameran är då min underbara HTC Legend. Jag tycker bilderna är helt okej för att vara en mobilkamera. Här har jag ställt in högsta skärpan som ni kanske ser. Jag testar runt lämligen tills det blir perfekt ;)


Kommentarer
Postat av: bloggläsare

hur gammal e robin?

2010-07-02 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0