Nu är jag klar!

Nu har jag skrivit klart min svenska uppsats som ska bli ett brev till en av de kommande sjuorna. Hoppas faktiskt på ett bra betyg där, kanske ett mvg? Hoppas!
Sen fick jag ju även mvg på bilden, jävlar vad underbart, jag höjer mig de sista veckorna. Mohahaha! Den ni ;)

Efter skolan drog jag till fesse en stund, satt o pratade och han är fan som en tjej! Inte ens han kunde komma med ett bra förslag på present till junior :( Men jag fixar det i veckan ändå ;p

Sen stack jag till Sofia och vi hade lika trevligt som vanligt. Underbara människa! Tänk att man kan ha så mycket gemensamt med någon som man minst anar? Jag älskar dig vännen <3

Efter det drog jag hem och åt mammas goda mat! :)

NU är jag hos älskling igen, och vi ska väl sova snart... Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0