Mobiler ger huvudvärk!

Har suttit och googlat hela dagen på HTC Legend, Desire & SE Vivaz.

Vivaz är utesluten, enligt väldigt många är det tydligen en skit mobil som laggar väldigt mycket, stänger av sig själv osv. Det ända som är bra (av det jag har läst) är kameran. Så bort med Vivaz!
Dessutom har jag lovat mig själv att inte köpa någon SE mobil på ett bra jävla tag framöver. De har ju tappat allt som har med teknik & fabrikspyssel att göra.

Nu är det HTC Legend & Desire kvar. Har googlat som en galning och det verkar vara som många påstår -det är bara processorn som är skillnaden. Och designen såklart.
Det lutar åt Legend hållet för att den är så mycket snyggare, och ser smidigare ut. Frågan är bara om den duger till lilla mig?

Men det hoppas jag, för ikväll beställer jag den ;)!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0