HEJA BLOGGPARTNER!

Åh vad glad jag är nu! Mitt bloggpartner konto stängdes ner precis när jag kom upp i summan så man får utbetalning, men jag förstod aldrig varför. Ett antal mail fram och tillbaka mellan mig och företaget blev det, och de påstod att jag hade fuskat mig till pengarna, hur man nu gör det? Men haken var den att IP nummret var från uppsala, och då är det rent av omöjligt att det är jag!

Hur som helst så stängdes mitt konto under utredningen. Sedan hörde jag ingenting mer ifrån dem.

Igår mailade jag och undrade vad de kommit fram till, och varför jag inte kunde logga in. För mig kändes det som en stor besvikelse, med tanke på att jag verkligen inte har gjort något fusk alls, och jag har heller inte bett någon göra det.

Hur som helst så fick jag svar imorse, och de skrev att vi kunde göra så som jag föreslog, att inte betala ut de pengarna som ev. är fuskade, men att låta mig ha kvar mitt konto. Det känns som en stor lättnad för mig. Jag är van att straffas för vad andra gör men det här ville jag verkligen inte gå med på.
Så heja bloggpartner och vårat sammarbete! Det är ett bra företag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0