Udda skönhets tips?

Mitt bästa lip plumping-tips är att du häller lite koncentrerat munvatten på en tops och duttar försiktigt på läpparna. Det sticker till och läpparna blir enorma. Resultatet håller upp till en timme. Jag brukar hälla över lite koncentrerat munvatten i en liten burk och ha med mig ut på krogen.
- Petra Tungården


Ät lite färskjäst varje dag, bara en liten bit. Smakar inte gott alls, men gör underverk för hud, hår och naglar!
- Okänd


Innan du torkar håret efter duschen så ha i pytte lite balsam i topparna. Håret ser inte lika slitet ut och det blir mycket lenare!
- Egna erfarenheter


Ett modellknep som verkligen fungerar mot mörka ringar under ögonen är hemorojdsalva. Kanske inte det roligaste att gå och köpa på apoteket men testa, billig kur mot påsar under ögonen.
- Cosmopolitan


Har bara testat mitt eget tips, ska även testa något av de andra tror jag.
Ni får gärna säga hur tipsen fungerar om ni testat de ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0