Senaste dagarna..

Fredag:
För en gångs skull så kändes det som Tillbaka I Tiden. Det var riktigt kul!
Jag mötte alltså först Erika och vi gick upp till skolan, då kom Miro så vi gick med honom upp & väntade på massa roligt folk. Det var inte planerat att jag skulle dricka men nu fick det bli så, och jävlar vad kul vi hade! ;d
Fesse var roligast..

Sen kom snuten.....




Lördag:
Jag, Fesse & Rasmus fick på morgonen världens finaste idé, vi laddade ner att 6 saw filmer och skulle köra SAW MARATON ;)
Det började med att vi tre kollade hela ettan, sen kom & gick folk lite. Så det slutade med att det var vi + Danne & lilla Miro.

Vi kollade de tre första filmerna då, och vissa killar är fan läskigare än filmerna, kom vi fram till :)



Söndag:
Vaknade hos Robin, minns fan inte vad jag gjorde sen. Drog i alla fall hem på kvällen och ringde ett samtal. Sen åkte jag ner till Danne, Miro, Fesse & Rasmus igen, och skulle titta på resten av Saw filmerna. Men som vanligt så tog det någon timme innan vi drog i gång de. Sen tittade vi på resten.

Hur som helst så runt halv två ringer Miro och säger att polisen har tagit honom, så jag och Danne fick agera mor & far så vi åkte ner. Fick ta Fesses mobil ifrån honom och tre hundra kronor, och sen åka hem igen -för Miro skulle tydligen flytta in i snutbilen eller något.. Hihi.

Så åkte vi tillbaka upp till Danne, stod och pratade lite. Hade bråttom för Robin väntade. Så drog jag, Rasmus & Andreas ner till Shell. De stor handlade och jag köpte en dricka. Sen hem till Robin -fort som fan ;$ <3


VILKEN JÄVLA HELG ;e
- Jag älskar när det händer saker...
Det har inte hänt något på jävligt länge..
Så det var dags nu ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0