Måste ta tag i livet....

Usch, jag hatar mitt liv som är så upp och ner. Ena dagen får man världens glädje besked och sedan dagen efter POFF PANG!!! Så får man motsatsen rakt i ansiktet.
Fått hem två brev, en dag efter varandra och det sista -ja, det var verkligen ett slag RAKT i ansiktet. Känndes som att jag bara ville lägga mig ner och sluta andas, sluta leva. Inte nog med det, nej då ska allt i det sk. privatlivet börja krångla. Det känns bara meningslöst i såna stunder.

Men igår så tog Robin & jag tag i saken på kvällen. Han drog o köpte två gurkor, en god dipp & choklad så vi skulle mysa och försöka tänka på annat. Under tiden som han var borta så ställde jag fram massvis av ljus med olika dofter (äpple & mint) som jag tände precis innan han kom hem. Det är såna stunder som gör livet värt att leva.
Familjen, Pojkvän & Vänner -det är människor man ska göra allt för och aldrig glömma bort! <3

Så jag tänkte bara meddela att jag lever, vare sig det är med vilja eller ej så sitter jag här nu.
Kanske inte så mycket gladare, men jag försöker att se allting på ett ljusare sätt. Dessutom ska jag börja käka rosenrot(?) mot mina enorma humörsvängningar. Det är inte hälsosamt för mig själv att leva såhär. Vissa börjar misstänka att jag kommer få Struma snart, om jag inte gör något åt allt hektiskt. Så vad gör man inte?

Nu har jag tråkat ut er med ett långt livsbedömmande av någon dåre i vit rock, men bara så ni vet. Jag tänker inte satsa på att skriva så mycket löjliga "Vad jag har gjort idag uppdateringar" utan jag tänker börja skriva av mig, som jag gjorde på Lunar! Det minns väl alla....? ;)

Kommentarer
Postat av: erika

Jag är glad att du lever, kämpa på bruden och håll ut! Så ses vi snart, dirr när jag kommer till kga. :) <3333

2010-07-11 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0