Fira hela veckan lång!

Hihi jag är fortfarande sjukt nöjd över mig själv att jag klarat skolan. Det känns så underbart! Från att ena dagen tänka att jag "kommer hamna på IV, min framtid blir förstörd, jag blir tagen som en efterbliven snorunge.." Till att känna att jag hamnat på rätt spår igen, att allt har ordnat sig och att jag nu har tre veckor sommarlov framför mig, och att jag verkligen förtjänar det så som jag har kämpat. Det är så skönt...!
Jag ska fira tills jag verkligen känner att jag behöver något nytt att bita i.

Hela sommaren är räddad, hela framtiden..känns det faktiskt som. Det är inte jag som kommer sitta där på bänken och titta när alla andra 94or tar studenten, nej det får någon annan göra, för jag ska minsann bevisa att jag kan också! ;)

Så nu ska jag fira igen (har redan de senaste dagarna firat med mjukglass, pizza, glass & två rabarberpajer), med ytterligare en rabarberpaj! Underbart!

Pusss

Så här såg senaste pajen ut:

(klicka på bilderna så blir de större)




Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhh va gott med paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

2010-07-05 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0