Ett dåligt farväl

När allt är som jobbigast,
när allt har gått åt helvete,
när den sista tåren är fälld,
det är då man behöver ärliga människor vid sin sida,
och jag hoppas jag har det nu.


Vem som helst skulle kunna trycka ner mig längst ner på botten just nu. Jag har aldrig känt mig så sviken, ledsen och arg. Men jag vill inte att någon ser mig ledsen, jag vill verka stark. Men det är jag inte nu.. Jag är helt ensam, i hela världen. Det finns ingen som ser, ingen som hör.

Förlåt mig, förlåt för att jag vill ditt eget bästa. Och förlåt för att jag har tagit emot så mycket skit. Förlåt att jag ville göra det jag kunde. Tyvärr, förlåt, men nu måste jag tänka på mitt eget bästa. Med gråten i halsen, ett dåligt farväl och en lång text, hoppas jag att må lite bättre.

En droppe trillade just ner för min kind -den var till för dig. Som en tröst, att visa att jag är lika ledsen som du. Ett bevis på att jag inte sitter och skrattar här i min ensamhet, utan jag lider. Minst lika mycket som du.

Förlåt att det blev såhär, förlåt att jag är lika ledsen som du.

- Varsegod, tryck ner mig till botten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad har hänt? :(<3

2010-07-28 @ 17:07:06
URL: http://eemilicious.blogg.se/
Postat av: erika

Vad har hänt Gumman?

Hör av dig till mig när du ser det här på EN GÅNG! <3

2010-07-28 @ 20:31:13
Postat av: sofia

vad har hänt älskade vän:(? hör av dig!

du fattas mig nu:(



älskar dig, vad som än händer<3

2010-08-04 @ 16:31:01
URL: http://soofiiastenquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0