Tur att jag är jag

Jag satt och funderade förut över hur konstigt allt kan vara. För bara ett år sen var det tredje världskriget mellan mig och de jag umgås som mest med nu. Det gick inte en dag i skolan utan nya grejer, och sen helt plötsligt är alla sams.

Det kan vara för att jag har fått en väldigt bra egenskap från mamma och en väldigt bra från  pappa. Den från pappa är att jag förlåter väldigt lätt och lägger såna saker bakom mig fort. Det från mamma är att jag aldrig tar någon skit, men att jag också kan hålla tyst när det behövs.

Jag tackar verkligen för de två punkterna som har gjort mitt liv mycket lättare på senaste tiden. Det går också mer och mer upp för mig att ju mer jag står emot desto starkare blir jag.
Så tack mamma och pappa för att ni har gjort mig till den jag är.
Ingen är som mig, och ingen kommer någonsin att kunna ändra mitt betende.

Följ bloggen: bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

Ville bara berömma dig för din fina blogg!

Jag hoppas att du kommer fortsätta blogga i allehvighet :D



Det var kul att läsa :D



MVH

Emmis :D

2010-01-18 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0