Så gick provridningen

För det första så hade jag inte hjälm eller handskar när jag kom ut till Hannele och Ingrid, surt. Men jag fick låna som tur var. De hade redan ställt upp Joyride i gången och börjat sadla osv, så hon var nästan klar när jag kom.
Vi gick ut till ridbanan och jag fick en varning om extremt pigg häst, haha. Men jag tycker att det gick ganska bra ändå.

Hon gick i skit fin form på volterna och i skritten, men såfort hon fick trava så drog hon rätt mycket. Ganska framtung, det kändes som att ha 400kg i händerna ungefär. Men jag fick mycket beröm och de ville gärna att jag skulle komma ut med så det är klart att jag ska testa det :)

För övrigt var hon väldigt väldigt söt. Och inte alls otrevlig eller så, bara pigg och gillar att springa, hihi.

Jag är ganska nöjd! :)

Ett stort pluss till ägaren Ingrid och hennes mamma Hannele som var skit trevliga! Jag kände mig jätte välkommen och fick reda på jätte mycket redan första gången :)

Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0