Ridpass, ont i ryggen, utan mat, film stund med älski

Hello bloggis ;d
Idag har jag haft väldigt mycket för mig. Jag & älskling vaknade halv ett och jag fixade mig lite och gick direkt hem sen. Vid tjugo över ett så åkte mamma och jag ut till Joyan, Ingrid och hennes mamma. Jag red lite, men det gick inte så fantastiskt bra kanske, hon var ganska envis. Men i slutet gick hon helt okej i alla fall.

Vi gick sedan igenom lite i stallet, var olika saker ska vara och var maten finns och hur mycket. Det känns så bra att vara där, för så långt som jag har märkt så tänker jag och Ingrid väldigt lika, och rider även ganska lika tydligen. Dessutom så är allt så lättsamt. Inte så himla mycket tvång och påhittade saker som ska göras, utan bara det som faktiskt behövs :)

Mamma och jag var hemma igen vid halv fem. Då var vi utelåsta, eftersom mina otroligt smarta bröder hade låst och vägrade att öppna. Så mamma var som ett åskmoln när vi kom in. Hon skulle ju på möte klockan fem. Så vi tog varsinn snabb dusch, hon uppe & jag nere och sedan iväg igen. Då åkte jag till Robin och hon vidare.
Jag hade fortfarande inte ätit något på hela dagen, så jag var ganska hungrig också.

Vid åtta åkte jag hem och åt och sen tillbaka till Robin för att kolla Johan Falk och mysa.

& jag kan bara säga EN sak; MIN BOBBIN ÄR BÄST <3

För övrigt så har jag haft cp ont i ryggen hela dagen. Det har bara blivit värre och värre & nu kan jag knappt stå, gå, sitta eller ligga. Vad sjutton gör man då? :p

Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0