Paranormal Activity

Hej bloggen!
Jag och mamma satt och pratade om Paranormal Activity som jag och Robin såg för ett tag sen. Jag glömde att skriva lite om den. Kanske för att jag vägrade att gå ur sängen på ett bra tag, eller så var det väl den dåliga tillgången till dator som stod i vägen.
Men i alla fall...

Paranormal Activity var riktigt läskig. Ganska trovärdig även fast man inte alls tror på spöken eller demoner så levde man sig in i filmen så pass mycket att man faktiskt kunde sitta och skaka i vissa fall. Och sova efter var inte roligt! Speciellt inte när man vaknade av att robin skrek i sömnen, hihi.

Men såhär någon vecka efter när man tänker till så var den riktigt bra!

Följ bloggen: bloglovin


Kommentarer
Postat av: louise

galen eller ;o ?

vart inte rädd en ända gång :s

o tro mig... jag är lättskrämd!

2010-01-10 @ 20:14:02
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0