Om godis ändå vore nyttigt

Hej bloggis! :)
Dagen har inte varit så spännande. Jag var för slö för att till skolan så jag väntade en timme på mamma i stället, och kom alltså lite sent (a'
Förövrigt har dagen varit lugn. Förutom att det var någon tjej som slog in tänderna på sig själv i matsalen, det var läskigt :o

Efter skolan mötte bobbin mig med rocki, & sen lagade vi mat och spelade lite wii. Dock så somnade jag när han fick spela lite själv, haha. Jag blev sur när jag vaknade och var på riktigt dåligt humör för att jag behövde socker så vi gick till ica o köpte lite godis.

Sen har det varit lite till & från i kväll, fast jag älskar min älskling mest av allt ;$ <3

Följ bloggen: bloglovin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0