Nyårs kvällen ;d

Hej bloggi!
Har inte haft tillgång till internet på min dator så det blir svårt med bilder osv, men skit samma :)
I torsdags var det fest i alla fall. Vi började hos fesse, och då var det han, robin, danne, jonny, erik, zacka, sabina, zezze & frida. Jag tror inte att jag glömde någon.
Vi drack en del, men lite senare drog vi ner till sandras fest & där kom bara jag, robin, zacka, danne, fesse & jonny in, hihi ;) Träffade massvis av gammalt roligt folk som man umgicks med för länge sen. Det var jätte kul :)

Vid tolv var vi på torget och träffade skumma människor + rasmus & elinor som vi var med en stund.
Det var faktiskt en riktigt bra kväll ändå, och jag har faktiskt inte alls mycket att klaga på :) Vid två-halv tre var vi äntligen hemma igen. Helt sönder frusna och trötta.

Ett nytt år, nya möjligheter!

Vad är era nyårs löften? :)





Följ bloggen:
bloglovin

Tyvärr tog jag inga bilder alls i torsdags, så det blir lite tråkigt. Men när min dator funkar igen så kommer bilder från hela 2009 ;) & allt roligt som har hänt, hihi.
Tills dess får ni hållas med lite tråkigare inlägg, rätt färglösa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0