Jag behöver en ny header!

Jag vet att ni älskar att läsa mina inlägg jag skriver samtidigt som jag solar, så här kommer ett ;)
Det snyggaste när jag solbloggar är att mina naglar speglas i skärmen i en blåneon färg, nice! ...Men åter till ämnet, jag behöver en ny header eftersom att jag lätt tråkas ut vilket jag har gjort nu på den jag har. Trots att den är jävligt söt (a' Så det jag behöver hjälp med är hur min nya ska se ut.

Vilka färger?
Animerad eller inte?
Vad för "tema"?
Vad för detaljer?


Jag vill ha era förslag, så hjälp mig nu!!! :D

Följ bloggen: bloglovin


Kommentarer
Postat av: louise

nått liknande (a)?

2010-01-07 @ 16:13:57
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0