HEJ FREDAG!!

Hej bloggis! Jag skrev ett rätt långt inlägg förut men datorn började dampa så jag startade om den & glömde att spara. Så nu måste jag skriva om..

I alla fall, Robin och jag var på stan idag. Jag skulle köpa tights och en mössa, & han skulle byta / fixa sitt armband som fucka :p Jag fick inga tights men ett pannband + att han fick sitt armband fixat. Vi handlade åt farmor också och åt på donkan. Hihi.

Nu är jag hemma och jag har inte gjort någonting alls :o Bara suttit här.....
pussss

Följ bloggen: bloglovin

Kommentarer
Postat av: elinor'

som svar på din kommentar:

haha nejdå jag är inte självmordskandidat eller va du skrev =D jag tycker bara filmen verkar intressant. men ja vågade bara se första kvarten typ sen stängde jag av hih :$

2010-01-09 @ 01:09:46
URL: http://ewulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0