Hälsade på Nadja

Hej bloggis! :)

Dagen har varit väldigt lugn. Vid halv fem åkte pappa och jag ut till gräsmossen för att hämta mina grejer och tro fan att TATTARNA har tagit mina 2 par ridhanskar som faktiskt var rätt dyra. Era jävla förlorare, skaffa egna pengar. Träffade till på köpet min favorit där, så jag fick ju inte själv leta förståss ;s löjligt.

Efter det så åkte vi till Nadja för att hälsa på henne och Jenny. De hade precis kommit in och jag fick ett extremt tråkigt besked. Men jag ska ut någon mer dag för att gå lite med henne, har saknat henne så sjukt mycket.. :(
& jag kommer att sakna henne mer ju tiden går. Men jag vet att hon har det bra ändå, fast livet kanske kommer vara lite tråkigt framöver..

Pusss



Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har ett par handskar hos mig också, vinterhandskar tror jag att det är :) Glömde påminna dig om det när du var här :)

2010-01-24 @ 17:09:50
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, ingen annan ska ju ta dina saker, vet inte vem du pratar om men det är inte snällt...

Ska du börja rida hästen du hade bild på på bdb? Han var söt :)

2010-01-24 @ 21:09:44
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0