Gränslandet

Hej bloggis!
Jag sitter i ett mellan rum just nu. Åt ena hållet sitter ina i telefon och skriker, och i andra sitter två idioter och snackar skit, om mig. Haha. Varför vågar inte folk komma och prata med mig när det gäller mig? Nej jag är tydligen farlig. Jag kanske hoppar upp och biter de?
Så jävla löjligt.
Jag orkade inte höra mer så jag drog på musik och tänkte skriva ner mina tankar här. De sitter ändå bara och ljuger, så varför ska jag lyssna? Jag har aldrig lyssnat på bullshit och tänker inte ändra mig nu heller.

Men nu ska jag till ina en stund, sen går jag till robin eller något. Röka behöver jag också, innan jag kastar en stol genom rutan.



Bevakarna bara stiger! ;d Gör som alla andra...
bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0