Förlåt för dålig uppdatering IGEN

+ att det inte är mycket  bilder i bloggen för tillfället MEN..
Jag har bra ursäkter och lösningar!

Uppdatering:
Jag är dålig på att uppdatera för att jag är hos Robin under lovet , hemma runt 1-2 timmar per dag och det är då jag bloggar mest. & jag har bara tid att blogga när jag solar typ, för resten av tiden har jag fullt upp.

Lösning:
Jag blir bättre när skolan börjar igen. Då får jag rutiner igen och är hemma på kvällarna iaf. + att jag skriver i skolan också ;)

Bilder:
Min dators internet är trasigt, lämnar in den imorgon. Det är inte roligt att ta bilder utan att få redigera de lite. (Titta jag är den enda tjejen i sverige som vågar erkänna det!!!)

Lösning:
Datorn blir fixad så snart som möjligt.

Följ bloggen: bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0