Dopet i lördags! [filmer bla.]

Som jag lovade så ska ni nu få se lite om dopet i lördags som jag var på. Det var min brorson Hannes som döptes. Dopet för sig var jätte fint, Magda fick även lite tårar när prästen tog Hannes för att frälsa (?) honom. Hihi.
Efter ca 40 minuters vistelse i kyrkan gick vi över till 39:an för att fika. Det blev smörgåstårta, korv & kakor. Jätte mysigt och Hannes fick många söta paket från släkt och vänner.

Det enda som störde mig var att det var många småbarns föräldrar med inne i kyrkan som satte sig långt fram med gråtande ungar. Det störde oerhört och varför inte diskret stanna längre bak så man åtminstonde slipper vara i vägen för resten av folket som också ville se.

Ursäktar kvalitén.....
söt han är..sparkar med benen hela tiden :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0