Bloggis renoveras!

I går natt och idag har jag pillat på en ny header + bakgrund & lite koder. Inga större framsteg men det får ta den tid det tar.

Förövrigt så mår jag jävligt kasst. Jag saknar Robin så att det gör ont i mig. Hela kroppen värker. Känns som att jag ska börja gråta för att det är första natten själv, men det måste jag ju klara nu ett tag..
Jag har aldrig kännt mig så ensam som jag gör nu...

Snart har vi varit tillsammans i ett halv år, det känns underbart. Tiden bara flyger iväg ;$

JAG ÄLSKAR DIG ROBIN
NU & FÖR ALLTID
<3

Klicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!

nu har jag äntligen en ny tävling, värd 2000 kronor där du bland annat kan vinna produkter från make up store! Kika in och se om det är någonting för dig.

Lycka till och ha det bra!

2010-01-16 @ 21:09:27
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0