Uppdaterings mål!

Hihi, finurlig idé va? Att jag ska ha uppdaterings mål. Dvs ett mål för varje vecka att uppdatera minst X gånger varje dag.
Jag kommer att få skit mycket att göra, och ni kommer att få skit mycket att läsa, precis så som vi vill ha det :)

Vecka 7
Måndag - söndag

FEM inlägg per dag! :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tror ni att jag kommer att lyckas? Jag hoppas i alla fall det :) Lite svårt när det är skola och man inte kan ha tidsinställda inlägg på blogg.se, men jag ska lyckas ändå!


NI kan hjälpa mig! Ge mig tips om vad jag kan skriva om, bevaka bloggisen, kommentera med både bra och dåliga saker så jag vet vad jag ska fortsätta med och vad jag ska ändra. Pusss :*
Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0