Tandläkarskräck?

Godmorgon bloggis!
Min kära mor väckte mig för en stund sen så jag tänkte att det var lika bra att gå upp så jag hann blogga lite innan jag ska åka. Jag ska nämligen till tandis vid tjugo i nio, mysigt va? Jag hatar tandläkaren. Men idag ska de faktiskt vara snälla. De ska försöka förbättra något jag hatar, men jag tror inte att jag blir nöjd. Så det kan hända att jag kommer hem igen väldigt besviken.

Jag skiter i alla fall i skolan idag. Mår rätt dåligt idag med. Febern har nog gått ner lite iaf, men huvudet & halsonten är kvar. Suck.. Så jag sticker till bobbi efter besöket på stan.

Bloggar mer sen :*

Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0