Tacos & sola ;)

Hej bloggis ;*
Har nyss solat 25min, sååå skönt att ha solarie hemma ;) Man kan ligga hur länge som helst samtidigt som man kan kolla tv, blogga eller något annat trevligt. Man får så mycket gjort på samma gång som man blir snygg!

Mamma gjorde tacos också, riktig fredags mat. Men jag åt ingenting för jag har lovat att äta med bobbi sen <3 Mysigt va?





Så här ser tolv åringarna ut nu för tiden.
Det är väldigt viktigt att bh:n syns, och gärna gråta om någon påpekar det.
Jag lider med dig, fyfan vad skämmigt.

Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHAH ;e

2010-02-13 @ 15:41:19
Postat av: Rasmus :Dnegerdavids gamla polare xD

haha indeed.. det är skammligt...

2010-02-14 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0