Sjuk, sjuk & sjuk.

Att vara sjuk suger!
Mitt huvud håller på att sprängas till små bitar. Alvedonen som jag fick av Robin hjälpte i alla fall till foten.
Jag var ju så jävla smidig att jag slängde ner en tallrik på högkant så att foten blev svullen.
Mitt liv är ett litet helvete nu, och inte nog med det! Jag ska till tandläkaren igen imorgon!!! Känns lite onödigt eftersom att alla tandläkare hitills nästan har garanterat att jag inte lär bli nöjd, positivt va?..

Men nu ska jag kolla senaste avsnittet av andra avenyn och koppla av med isvatten och mobilen i högsta hugg. Puss på er :*

Repris bild bara för att jag aldrig orkar ta nya..


Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Raxxus Älskus

tja snygging, msn???? adda msn [email protected] cam??<3

2010-02-12 @ 00:24:03
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: Nella

Hahah men bäbi då!! <3333

2010-02-12 @ 07:30:18
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0