Mitt nya smink & skönhets produkter


1. Dusch peeling. Har inte hunnit testa den mer än lite på handen och då verkade den sådär. Hoppas att den är bättre när den andvänds som den ska. Minns inte priset..

2. Sminkborttagnings medel. Jätte bra. Funkar fin fint och tar bort allt smink & mascara utan problem. Ca 80 kr..

3. Fot kräm. Gör fötterna jätte lena. Använder den varje kväll, den torkar in bra och man känner resultat direkt. Minns inte priset..

4. Body lotion. Billig och bra! Använder den fetaste av LDB:s krämer och den gör mina ben jätte lena. Ca 35 kr..

5. Kropps peeling. As bra! Det kan man kalla billig men bra. Faktiskt riktigt bra. Jag älskar den, tillsammans med en dusch svamp och den taggiga sidan mot huden. Ååh man blir så len.. Den är helt underbar faktiskt. & robin slutar aldrig att ta på mina ben när jag använt den, hihi. Ca 35 kr..

6. Foundation stick. Jag använder den som rouge eftersom att den som foundation suger. Det blir ojämt, kladdigt och mycket mörkare än vad det visar. Men som rouge funkar det fin fint. Ca 90kr..

7. Puder foundation. Jag gillar annars inte puder produkter efter som att de lätt blir fläckiga och kan torka ut huden, men den här funkar faktiskt helt okej. Den sitter nästan hela dagen och blir inte fläckig så lätt. Ca 155kr..

8. Consealer. Smidig "tub" eller vad man nu ska kalla det. Man vrider bara i botten så kommer det upp consealer mot de inbyggda "penslarna", så är det bara att stryka på. Ganska ljus i färgen, men den är jätte bra ändå. Bättre det än för mörk. Täcker suveränt! Ca 140kr..

Ett tips på billiga men bra produkter. Slit de med hälsan.

Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0