Joyan

Jag glömde nog att skriva igår hur det gick i stallet, kanske var det så att jag glömde bort det medvetet för att det inte alls gick bra? Möjligt.

Mycket var säkert mitt fel, för att jag får nova tillbaka blickar ganska ofta & det stör. Jag måste komma ifrån de, frågan är bara hur..
Men i alla fall, ingenting gick som jag ville. Lilla joyan hade ett eget ridpass för sig själv och gjorde tvärtemot vad jag sa typ hela tiden. I slutet gick det bättre. Hon klarade skänkelvikningarna skit fint och var i en perfekt form.

Det sägs ju att man ska sluta när man är som bäst, så jag fortsatte lite till och sedan fick hon gå in för att vila.

MATVRAK! :)

Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

Kommentarer
Postat av: frida

gud vilken söt häst! =)

2010-02-14 @ 19:54:49
URL: http://itisfrida.blogg.se/
Postat av: ina:D

Tjockis´N :D sooet ponnyy:D

2010-02-15 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0