Igår kväll och idag :)

Hej bloggis ;*
Den här helgen har det varit lite mycket faktiskt. Igår så kom ju kebbo, hk och erika som jag skrev. Vi gick till godis huset och köpte lite godis. Sen gick vi hem till bobbi och kollade lite tv, fast kebbo spelade mest gitarr hela tiden. Det var jätte trevligt. Erika och jag fixade tvätten och pratade en hel del. Sen vid tolv kanske så gick hon och hk hem. Senare någon gång vid två halv tre så gick kebbo. Och då ekade gitarr låtar fortfarande i huvudet på mig, haha!

Sen ringde louise och vi pratade en hel del. Jag finns för dig gumman <3

Idag vaknade jag och robin  vid kvar över ett eller något. Var jäävligt trött då men pappa kom och hämtade mig så åkte vi hem och fixade lite. Sen kom släkten för att gratta pontus som idag fyller 18 ;d Han fick bla. en slitz tidning och ett sex pack öl av per, haha skräll. Typist honom. Och sen pengar, två linnen, godis och en klocka.

Nu är jag hos robin igen, har lagat mat, diskat och sånt.

En skum blandning av biff nudlar, fläskytterflié och ägg. Men det var gott :)

Nu ska vi till coop tror jag, pusss
,


Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0