Hemma från stan

Hej bloggis ;*
Nu har lossan och jag kommit hem från stan och vi fick en minst sagt rolig upplevelse där.

Inte nog med att sjuor (96:or) viker ut sig på bdb och sånt, utan de snattar också! Haha snacka om skämmigt. Har man inte råd med ett JC halsband så ska man fan inte ha något heller. Så himla löjligt. Och att kasta sig ut från affären när två andra ska gå ut som faktiskt BETALAT sina grejer & låta personalen genomsöka deras påse ifall de missat något är bara pinsamt. Stackars barn..

Jaja, hon blev haffad och polisanmäld i alla fall. Personalen sa att de aldrig gör undantag och det är bra. Hon i kassan var helt förfärad att små gör sånt. Dålig uppfostran kallade hon det, & det stämmer..

Jaja, louise hade i alla fall råd att köpa två tröjor som var jätte fina. Själv så köpte jag bara lotion och peeling, och lite godis till mig och älski<3

Sen åkte vi hem till bobbi och satt & pratade lite, sen gick han så vi blev själva. Nu har louise precis åkt så nu väntar jag på att mysa med söti <3

Bloggar senare, pussss


Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0