Hej jag heter Nella och hatar...

...vissa sjuor!
Inte nog med att de är irriterande & störande. Springer o tjuter för ingenting, nej de jävlarna ska läsa och kopiera min blogg också -.- Är jag så poppulär? :D
Trevligt..

Kan inte ni göra mig en tjänst? Kommentera inlägget med era namn så kan jag blocka så ni inte kan kolla min blogg sen. Vore inte det en fin idé? Bloggen är ju fortfarande inte till för er.



Nu är det frukost som står på schemat. Mår verkligen inte bra. Ont i huvudet & halsen, och feber. Buhu... Ska till skolan senare i alla fall,  så jag får bort sista svenska nationella provet, hihi :)
pusss

Bevaka bloggis :D ... bloglovin



Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg!

2010-02-11 @ 09:20:34
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jobbigt att man inte få ha sin egen blogg ifred. Hoppas dom skärper sig!!

2010-02-11 @ 09:26:18
URL: http://feverlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0