Fullt upp idag

Hej bloggis ;*
Tyvärr har jag knappt hunnit uppdatera idag för att jag har haft fullt upp..

Först så kom matte vid elva-tolv? Och vi drog till hjulet. Där mötte vi Danne & matte bjöd mig på pommes tallrik, tack :D Sen drog vi hem till Danne, färgade hans hår svart. Det var minst sagt plågsamt! Haha, han fick gråa öron för att jag inte orkade torka bort all färg, o inte nog med det så satt han o tjatade hela tiden för att han ville skölja ur färgen så fort som möjligt.
Tillslut fick han sin vilja igenom och jag skulle skölja ur det på honom för att han inte kunde?! Haha, i alla fall.. Då höll jag på att pissa ner mig x'd Han skrek och sa att det kittlades och skulle dra ner mig i badkaret för att jag råkade (a) komma emot hans öra med dusch grejen där strålen var stenhård, men det var kul ändå ;d Han blev iaf riktigt mycket svartskalle, hela gustavsvik kommer vara svart imorgon efter honom :)

Sen drog vi & solade, matte drog visserligen hem men danne & jag solade i alla fall. Han hade fullt upp då med så jag fick inte en lugn stund utan skratt, haha. Kul pojke :)

Efter det så gick han hem och jag till bobbi. Pratade lite och sen åkte jag hem för att byta om till stallet.
Vi hämtade upp robin eftersom att han ville med, så hjälpte han till med endel med ;$ Söt älski<3

Sen hem, duscha & sånt. Sen tillbaka till robin, & då hade han köpt glass och bananer, mums!!! :) <33
Sen blev det mys, det bästa som finns <333 Allt fixar sig älski<33333333
pusss ;*








Kommentarer
Postat av: raxxus

älskis tår :D<333333333333

2010-02-18 @ 01:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0