~

Jag är inte gjord för det här, så varför jävlas & stanna kvar?
Även om inte gud finns, så är det någonting som inte tycker om mig, någonting som inte

tycker att jag borde vara här.

Något som har jävlats med mig i femton år. Varför kämpa emot mer? Det finns ingen

anledning till det ändå.

Kalla mig svag om det får dig att må bättre, jag har varit stark tillräckligt.

Jag kastade bort mitt liv helt i onödan, för nu står jag kvar här, helt ensam och

svag. Om det finns någonting som bevisar att jag är värd nog mycket att stanna kvar

här, så lovar jag att jag gör det. Men jag har väntat så pass länge på det att jag inte tror

att det finns något att vänta på...


Kommentarer
Postat av: sassa

vad har hänt gumman ? <333

2010-02-21 @ 14:16:30
Postat av: hejehj

precis som kissie, få en massa presentkort hem genom att värva 4 vänner endast!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=281303



är helt seriös, det funkar.

2010-02-23 @ 10:04:49
Postat av: louise

jag älskar dig!! <3

2010-02-24 @ 23:18:48
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0